Ikasturte honetan une ahaztezin ugari bizi izan ditugu. Ilusioz, ikaskuntzaz eta emozioz beteriko urtea izan da. Elkarrekin hazi gara, ikasi dugu eta esperientzia berriak partekatu ditugu.
Laguntasuna, elkartasuna eta errespetua izan dira gure egunerokoaren ardatza. Bisitak eta txangoak egin ditugu, aurkikuntza berriak bizi izan ditugu, ahalegindu gara eta gure lorpenez gozatu dugu.
Jaiak, ospakizunak, irribarreak eta oroitzapen ederrak bildu ditugu bidean. Irudi hauek guztiek gure komunitatearen indarra eta ikasteko dugun gogoa erakusten dute.
Hau da gure eskola. Hau da gure istorioa. Hau da gure urtea.
Este curso hemos vivido momentos inolvidables. Ha sido un año lleno de ilusión, aprendizaje y emociones. Hemos crecido juntos, aprendido y compartido nuevas experiencias.
El compañerismo, la solidaridad y el respeto han marcado nuestro día a día. Hemos realizado visitas y excursiones, descubierto nuevos lugares, estudiado, trabajado y disfrutado de cada logro alcanzado.
Fiestas, celebraciones, sonrisas y recuerdos forman parte de este recorrido. Estas imágenes reflejan la fuerza de nuestra comunidad educativa y las ganas de seguir aprendiendo y creciendo juntos/as.
Esta es nuestra escuela. Esta es nuestra historia. Este ha sido nuestro año. ✨🏫❤️📚🎉
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina